High Zone nettisivuelementtejä_2
HighZoneLogo-color-transp

Varaus- ja peruutusehdot

Hierontapalvelut

Maksutavat

Vastaanotoillamme maksutapoina käyvät yleisimmät maksukortit ja käteinen. Hieronnan voi maksaa meillä myös seuraavilla henkilöstöetujen maksukorteilla tai mobiilisovelluksilla niiden asianomaisten käyttöehtojen mukaisesti:

  • ePassin Hyvinvointipassilla
  • Smartumin Hierontasaldolla
  • Eazybreakin hyvinvointisaldolla
  • Edenredin hierontaedulla

Henkilöstöedut ovat aina henkilökohtaisia. Henkilöstöeduiksi tarkoitetuilla maksutavoilla ei voi maksaa opiskelijahierontoja. Liikunta- ja kulttuuriedut eivät käy maksuvälineeksi hierontaan.

Varaus- ja peruutusehdot

Varauksen tekeminen

Varauksen voi tehdä osoitteessa https://highzone.fi/ajanvaraus/

Otathan huomioon, että varaus on aina sitova. Ajanvaraukseen tulee antaa tilausta tehdessään oikeat ja täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen sekä sähköpostiosoitteen.

Asiakkaidemme henkilötietojen käsittelyä koskevat tiedot on annettu High Zone Oy:n rekisteriselosteesta, joka löytyy highzone.fi-verkkosivulta https://highzone.fi/rekisteriseloste/

Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle. Tehdystä varauksesta saat sähköpostiisi varausvahvistuksen. Säästä vahvistus, sillä saatat tarvita varauskoodia esim. peruuttamista varten. Muistutamme varauksesta sähköpostitse vielä 48 h ennen hieronta-aikaasi.

Mikäli saavut myöhässä varatulle ajalle, veloitetaan hieronnasta silti palvelun täysi hinta.

Varauksen muuttaminen

Varauksen voi kuluitta muuttaa 24 tuntia ennen varattua aikaa. Muutoksen voi tehdä varaussivun kautta käyttämällä vahvistuskoodia, jolloin ensin peruutat varatun ajan ja sen jälkeen varaat uuden.

Varauksen peruminen

Varaus on mahdollista perua kuluitta viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkua. Peruutus tulee tehdä varausvahvistuksessa olevalla varauskoodilla High Zone Oy:n ajanvarausjärjestelmästä. Ajanvarausjärjestelmään pääset kätevimmin kotisivujen www.highzone.fi kautta, valitsemalla ylävalikosta Ajanvaraus, ja valitsemalla ”Kirjaudu sisään”. Sitten valitaan ”Siirry – Omat varaukset”, ja syötetään varauskoodi sille osoitettuun kenttään. Kotisivujen kautta peruminen onnistuu 24/7, myös viikonloppuisin.

Huomioithan, että emme ota vastaan peruutuksia sähköpostitse, ääniviestillä, tekstiviestillä tai sosiaalisen median viestien kautta.

Huomioithan, että palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa palvelun täysi hinta, jos

  • ajanvaraus on peruttu/siirretty myöhemmin kuin 24 h ennen varatun ajan alkamista
  • asiakkaalla ei ole osoittaa myöhäiselle perumiselle sairaustodistusta
  • ajanvarausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa ja asiakas ei saavu paikalle.

Mahdolliset palvelusta aiheutuvat potilasvahingot korvataan lakisääteisen potilasvakuutuksen perusteella kulloinkin voimassa olevan potilasvahinkolain nojalla.

High Zone Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusvelvoitettaan tai vastaa siitä aiheutuvasta vahingosta, jos sopimuksen täyttämättä jääminen tai vahinko aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on High Zone Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota High Zone Oy ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon sopimuksen tekohetkellä, ja joka estää High Zone Oy:tä täyttämästä sopimusvelvoitettaan. High Zone Oy ilmoittaa Asiakkaalle sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä niin pian kuin se on kohtuudella mahdollista.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/

Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi kuluttajariitalautakunnalle löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html

Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen High Zone Oy:a vastaan joko High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.

Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. High Zone Oy ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.

Ravintovalmennus

Maksutavat

High Zonen ravintovalmennuksen voit tilata tilauslomakkeen kautta ja maksu laskutetaan asiakkaalta sähköpostilaskulla.

Tilaus- ja peruutusehdot

Tilauksen tekeminen

Varauksen voi tehdä tilauslomakkeella, johon linkki löytyy osoitteesta https://highzone.fi/ajanvaraus/

Otathan huomioon, että varaus on aina sitova. Ajanvaraukseen tulee antaa tilausta tehdessään oikeat ja täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen sekä sähköpostiosoitteen. Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle.

Tilauksen muuttaminen ja peruminen

Tilauksen voi perua ja muuttaa kuluitta 14 vuorokautta tilauksen jälkeen, kuitenkin viimeistään 24 tuntia ennen sovittua palvelun aloitusajankohtaa. Muutoksen ja peruutuksen voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen lasse@highzone.fi.

Huomioithan, että palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa palvelun täysi hinta, jos

  • tilaus on peruttu/siirretty myöhemmin kuin 24 h ennen palvelun aloitusajankohtaa
  • tilausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa

High Zone Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusvelvoitettaan tai vastaa siitä aiheutuvasta vahingosta, jos sopimuksen täyttämättä jääminen tai vahinko aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on High Zone Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota High Zone Oy ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon sopimuksen tekohetkellä, ja joka estää High Zone Oy:tä täyttämästä sopimusvelvoitettaan. High Zone Oy ilmoittaa Asiakkaalle sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä niin pian kuin se on kohtuudella mahdollista.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/

Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi kuluttajariitalautakunnalle löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html

Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen High Zone Oy:a vastaan joko High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.

Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. High Zone Oy ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.

Kurssit

Maksutavat

High Zonen kurssit voit tilata kurssin sivuilta löytyvän ohjeen mukaisesti joko verkkokaupasta tai ilmoittautumislomakkeelta. Verkkokaupassa maksu tapahtuu tilauksen yhteydessä, lomakkeella tehdyt ilmoittautumiset laskutetaan asiakkaalta sähköpostilaskulla.

Tilaus- ja peruutusehdot

Tilauksen tekeminen

Varauksen voi tehdä kyseisen kurssi sivulta löytyvien ohjeiden mukaisesti.

Otathan huomioon, että varaus on aina sitova. Ajanvaraukseen tulee antaa tilausta tehdessään oikeat ja täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen sekä sähköpostiosoitteen. Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle.

Tilauksen muuttaminen ja peruminen

Ilmoittautumisen kurssille voi perua maksutta 7 vuorokautta ennen kyseessä olevan kurssin tai palvelun alkamisajankohtaa. Tämän jälkeen peruutuksista ei palauteta ilmoittautumismaksuja.

Muutoksen ja peruutuksen voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen lasse@highzone.fi.

Huomioithan, että palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa palvelun täysi hinta, jos

  • tilaus on peruttu/siirretty myöhemmin kuin 7 vrk ennen palvelun aloitusajankohtaa
  • tilausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa

High Zone Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusvelvoitettaan tai vastaa siitä aiheutuvasta vahingosta, jos sopimuksen täyttämättä jääminen tai vahinko aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on High Zone Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota High Zone Oy ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon sopimuksen tekohetkellä, ja joka estää High Zone Oy:tä täyttämästä sopimusvelvoitettaan. High Zone Oy ilmoittaa Asiakkaalle sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä niin pian kuin se on kohtuudella mahdollista.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/

Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi kuluttajariitalautakunnalle löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html

Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen High Zone Oy:a vastaan joko High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.

Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. High Zone Oy ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.