Varaus- ja peruutusehdot
Hierontapalvelut
Maksutavat
Vastaanotoillamme maksutapoina käyvät yleisimmät maksukortit ja käteinen. Hieronnan voi maksaa meillä myös seuraavilla henkilöstöetujen maksukorteilla tai mobiilisovelluksilla niiden asianomaisten käyttöehtojen mukaisesti:
- ePassin Hyvinvointipassilla
- Smartumin Hierontasaldolla
- Eazybreakin hyvinvointisaldolla
- Edenredin hierontaedulla
Henkilöstöedut ovat aina henkilökohtaisia. Henkilöstöeduiksi tarkoitetuilla maksutavoilla ei voi maksaa opiskelijahierontoja. Liikunta- ja kulttuuriedut eivät käy maksuvälineeksi hierontaan.
Varaus- ja peruutusehdot
Varauksen tekeminen
Varauksen voi tehdä osoitteessa https://highzone.fi/ajanvaraus/
Otathan huomioon, että varaus on aina sitova. Ajanvaraukseen tulee antaa tilausta tehdessään oikeat ja täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen sekä sähköpostiosoitteen.
Asiakkaidemme henkilötietojen käsittelyä koskevat tiedot on annettu High Zone Oy:n rekisteriselosteesta, joka löytyy highzone.fi-verkkosivulta https://highzone.fi/rekisteriseloste/
Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle. Tehdystä varauksesta saat sähköpostiisi varausvahvistuksen. Säästä vahvistus, sillä saatat tarvita varauskoodia esim. peruuttamista varten. Muistutamme varauksesta sähköpostitse vielä 48 h ennen hieronta-aikaasi.
Mikäli saavut myöhässä varatulle ajalle, veloitetaan hieronnasta silti palvelun täysi hinta.
Varauksen muuttaminen
Varauksen voi kuluitta muuttaa 24 tuntia ennen varattua aikaa. Muutoksen voi tehdä varaussivun kautta käyttämällä vahvistuskoodia, jolloin ensin peruutat varatun ajan ja sen jälkeen varaat uuden.
Varauksen peruminen
Varaus on mahdollista perua kuluitta viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkua. Peruutus tulee tehdä varausvahvistuksessa olevalla varauskoodilla High Zone Oy:n ajanvarausjärjestelmästä. Ajanvarausjärjestelmään pääset kätevimmin kotisivujen www.highzone.fi kautta, valitsemalla ylävalikosta Ajanvaraus, ja valitsemalla ”Kirjaudu sisään”. Sitten valitaan ”Siirry – Omat varaukset”, ja syötetään varauskoodi sille osoitettuun kenttään. Kotisivujen kautta peruminen onnistuu 24/7, myös viikonloppuisin.
Huomioithan, että emme ota vastaan peruutuksia sähköpostitse, ääniviestillä, tekstiviestillä tai sosiaalisen median viestien kautta.
Huomioithan, että palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa palvelun täysi hinta, jos
- ajanvaraus on peruttu/siirretty myöhemmin kuin 24 h ennen varatun ajan alkamista
- asiakkaalla ei ole osoittaa myöhäiselle perumiselle sairaustodistusta
- ajanvarausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa ja asiakas ei saavu paikalle.
Mahdolliset palvelusta aiheutuvat potilasvahingot korvataan lakisääteisen potilasvakuutuksen perusteella kulloinkin voimassa olevan potilasvahinkolain nojalla.
High Zone Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusvelvoitettaan tai vastaa siitä aiheutuvasta vahingosta, jos sopimuksen täyttämättä jääminen tai vahinko aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on High Zone Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota High Zone Oy ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon sopimuksen tekohetkellä, ja joka estää High Zone Oy:tä täyttämästä sopimusvelvoitettaan. High Zone Oy ilmoittaa Asiakkaalle sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä niin pian kuin se on kohtuudella mahdollista.
Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka
Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/
Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi kuluttajariitalautakunnalle löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html
Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen High Zone Oy:a vastaan joko High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.
Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. High Zone Oy ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.
Ravintovalmennus
Maksutavat
High Zonen ravintovalmennuksen voit tilata tilauslomakkeen kautta ja maksu laskutetaan asiakkaalta sähköpostilaskulla.
Tilaus- ja peruutusehdot
Tilauksen tekeminen
Varauksen voi tehdä tilauslomakkeella, johon linkki löytyy osoitteesta https://highzone.fi/ajanvaraus/
Otathan huomioon, että varaus on aina sitova. Ajanvaraukseen tulee antaa tilausta tehdessään oikeat ja täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen sekä sähköpostiosoitteen. Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle.
Tilauksen muuttaminen ja peruminen
Tilauksen voi perua ja muuttaa kuluitta 14 vuorokautta tilauksen jälkeen, kuitenkin viimeistään 24 tuntia ennen sovittua palvelun aloitusajankohtaa. Muutoksen ja peruutuksen voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen lasse@highzone.fi.
Huomioithan, että palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa palvelun täysi hinta, jos
- tilaus on peruttu/siirretty myöhemmin kuin 24 h ennen palvelun aloitusajankohtaa
- tilausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa
High Zone Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusvelvoitettaan tai vastaa siitä aiheutuvasta vahingosta, jos sopimuksen täyttämättä jääminen tai vahinko aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on High Zone Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota High Zone Oy ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon sopimuksen tekohetkellä, ja joka estää High Zone Oy:tä täyttämästä sopimusvelvoitettaan. High Zone Oy ilmoittaa Asiakkaalle sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä niin pian kuin se on kohtuudella mahdollista.
Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka
Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/
Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi kuluttajariitalautakunnalle löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html
Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen High Zone Oy:a vastaan joko High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.
Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. High Zone Oy ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.
Kurssit
Maksutavat
High Zonen kurssit voit tilata kurssin sivuilta löytyvän ohjeen mukaisesti joko verkkokaupasta tai ilmoittautumislomakkeelta. Verkkokaupassa maksu tapahtuu tilauksen yhteydessä, lomakkeella tehdyt ilmoittautumiset laskutetaan asiakkaalta sähköpostilaskulla.
Tilaus- ja peruutusehdot
Tilauksen tekeminen
Varauksen voi tehdä kyseisen kurssi sivulta löytyvien ohjeiden mukaisesti.
Otathan huomioon, että varaus on aina sitova. Ajanvaraukseen tulee antaa tilausta tehdessään oikeat ja täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen sekä sähköpostiosoitteen. Varauksen tehnyt henkilö on vastuussa varauksesta siinäkin tapauksessa, että tekee varauksen toiselle henkilölle.
Tilauksen muuttaminen ja peruminen
Ilmoittautumisen kurssille voi perua maksutta 7 vuorokautta ennen kyseessä olevan kurssin tai palvelun alkamisajankohtaa. Tämän jälkeen peruutuksista ei palauteta ilmoittautumismaksuja.
Muutoksen ja peruutuksen voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen lasse@highzone.fi.
Huomioithan, että palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa palvelun täysi hinta, jos
- tilaus on peruttu/siirretty myöhemmin kuin 7 vrk ennen palvelun aloitusajankohtaa
- tilausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa
High Zone Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusvelvoitettaan tai vastaa siitä aiheutuvasta vahingosta, jos sopimuksen täyttämättä jääminen tai vahinko aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on High Zone Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota High Zone Oy ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon sopimuksen tekohetkellä, ja joka estää High Zone Oy:tä täyttämästä sopimusvelvoitettaan. High Zone Oy ilmoittaa Asiakkaalle sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä niin pian kuin se on kohtuudella mahdollista.
Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka
Asiakkaalla on oikeus olla tähän sopimukseen liittyvissä erimielisyyksissä yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajaviraston yhteydessä toimivaan Kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot ja ohjeistusta erimielisyyksien ratkaisemiseen löytyy osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/
Asiakkaalla on lisäksi oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeistus valituksen tekemiseksi kuluttajariitalautakunnalle löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html
Asiakas voi myös nostaa tästä sopimuksesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen High Zone Oy:a vastaan joko High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Asiakkaan asuinpaikka sijaitsee. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään High Zone Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.
Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. High Zone Oy ei siten korvaa asian selvittelystä mahdollisesti aiheutuneista asiamieskuluja.